dimarts, 29 de juny del 2010

Creuant la frontera

Molt tranquil·la estava jo al bus direcció Puno, per creuar la frontera entre Bolívia i Perú, quan arribo a l'oficina d'immigració de Bolívia i em diuen que el meu visat era només per 30 dies i jo ja en portava 35... així que a pagar multa!!! Per sort portava diners en efectiu, no gaires, però encara em quedaven uns quants bolivians a la butxaca. En concret he hagut de pagar 100BS, 20 per cada dia extra. Sincerament, vaig perdre la noció del temps i en cap moment em vaig enrecordar del meu visat! I amb la multa pagada vaig ingressar al Perú, això sí, sense diners i amb la targeta de crèdit sense funcionar! Per sort la gent de Puno han estat molt amables amb mi i han confiat amb la meva paraula de que els hi pagaria l'allotjament, el transport... tan bon punt tingués el tema de la targeta solventat! A més de que una noia australiana, la Kate, em va donar 5soles perquè pogués sopar! En definitiva, que tot i que el món està capgirat, encara queda bona gent... i per sort, me n'he creuat pel camí!
...
Muy tranquila estaba yo al bus dirección a Puno, para cruzar la frontera entre Bolivia y Perú, cuando llegué a la oficina de inmigración de Bolivia y me dicen que mi visado era sólamente para 30 días y yo ya llevaba 35... así que a pagar multa!!! Por suerte llevaba dinero en efectivo, no mucho, pero todavía me quedaban unos quantos bolivianos en el bolsillo. Concretamente he tenido que pagar 100BS, 20 por cada día de más. Sinceramente, perdí la noción del tiempo y en ningún momento me acordé de mi visado! Y con la multa pagada pude ingresar al Perú, eso sí, sin dinero y con la targeta de crédito sin funcionar! Por suerte la gente de Puno ha sido muy amable conmigo y han confiado en mi palabra de que les pagaría el alojamiento, el transporte... en el momento que tuviera el tema targeta solucionado! Además tuve la suerte, que una chica austaliana, la Kate, me dió 5soles para poder cenar! En definitiva, que aunque el mundo esté al revés, todavía queda buena gente en él... y por suerte, han cruzado en mi camino!