dimarts, 27 d’abril del 2010

Trepitjant terres americanes

Després de 13 hores de vol i haver recorregut 10.489 km estic allà on volia estar! Ahir a les 9h de la nit (hora local) arribava al centre de Buenos Aires... vaig preguntar al conductor del bus si em podia aconsellar un hostal bueno, bonito i barato... ja que vaig marxar finalment sense reserva... i sí, amablement em va portar fins la porta d'un hostel on he dormit i esmorzat per 10 dolars, en habitació individual i bany incorporat, això sí, la dutxa no té aigua... o sigui que la meva primera dutxa ha estat a la pica de rentar les mans... :o)
I ara amb planol a la mà, tota neta i esmorzada, me'n vaig a recórrer els carrers de la 8a ciutat amb més població del món... Buenos Aires!
..
Después de 13 horas de vuelo y haber recorrido 10.489 km estoy allí donde quería estar! Ayer a las 9h de la noche (hora local) llegaba al centro de Buenos Aires... pregunté al conductor del bus si me podía aconsejar un hostal bueno, bonito y barato... ya que al final me fuí sin reserva... y sí, muy amablemente me llevó hasta la puerta de un hostel donde he dormido y desayunado por 10 dolares en habitación individual y baño incluido, eso sí, la ducha no tiene agua... a si que mi primera ducha ha sido en la pila de lavar las manos... :o)
Y ahora con el mapa en la mano, limpia y desayunada, me voy a recorrer las calles de la 8a ciudad con más población del mundo... Buenos Aires!

2 comentaris:

fawkes ha dit...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh
qina enveeeeeeeeeeeeeeeeja
fa bon temps? :)

Cristina Borràs ha dit...

S{, no em puc queixar... durant el dia fa solet i la temperatura roda els 20-25°... aixi que vaig amb maniga curta... pero el vespre refresca una miqueta mes... pero de moment sense jaqueta i tombant-me a prendre el sol a tots els parcs que trobo...