dimecres, 24 de març del 2010

El compte enrera

Quan et planteges un viatge d'aquesta índole, són moltes les qüestions a resoldre... així que una vegada presa la decisió, lo primer que vaig fer va ser buscar informació i parlar amb persones que havien viscut una experiència similar, i a partir d'aquí vaig elaborar una llista amb tot un seguit de temes que havia de resoldre, tant a nivell personal com funcional perquè aquest viatge es convertís en un somni fet realitat! Després d'unes quantes setmanetes mirant, llegint, escolant,... i fent gestions, he de dir que ara ja he començat el compte enrera i lo més decisiu, ja tinc el bitllet amb dia i hora de sortida!
El dilluns 26 d'abril a les 11h del matí agafo l'avió i després de 13 hores de vol estaré allà on vull està... descobrint les amèriques!!!
I per a tots els que tingueu una ment inquieta i vulgueu descobrir el món i no sabeu per on començar, podeu clicar l'enllaç de preparació d'un viatge on hi ha un dossier pràctic de com preparar un viatge. A mi l'experiència dels altres m'ha estat molt útil... per això he volgut recollir en un dossier tot un seguit d'aspectes a tenir en compte a l'hora d'organitzar un viatge de llarga durada. Si la meva aportació pot ajudar a algú altre, benvinguda sigui!

Cuando te planteas un viaje de estas características son muchas las cuestiones a resolver... así que una vez tomada la decisión, lo primero que hice fue buscar información y hablar con personas que habías vivido alguna experiencia similar, y a partir de aquí elaboré una lista de temas a resolver, a nivel personal y logísticos para que este viaje se pudiera convertir en un sueño hecho realidad! Después de unas cuantas semanitas mirando, escuchando, leyendo,... y haciendo gestiones ya puedo decir que ahora sí ha empezado la cuenta atrás! Y lo más importante, ya tengo billete con día y hora de salida!
El lunes 26 de abril a las 11h de la mañana cojo el avión, para después de 13 horas de vuelo estar donde quiero estar... descubriendo las américas!!!
Y para todos aquellos que tengáis una mente inquieta y queráis descubrir el mundo y no sepáis por donde empezar, podéis clicar el enlace de "preparació d'un viatge" donde hay un dosier práctico de como organizar un viaje. A mi, la experiencia de los demás me ha sido muy útil... por eso he querido recoger en un documento toda una información que creo que puede ser de interés para quien quiera organizar un viaje de larga duración. Si mi pequeña aportación puede ser de ayuda a alguien, con eso me doy por satisfecha!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

... :)
Veig que al final has canviat el format una altra vegada..!
Si t'he de ser sincera, aquest m'agrada molt més...
Es més elegant. I la capcelera es molt xula!!
Ara espero que amb els continguts ens mantinguis informats d'on pares..i quiens situacions has viscut..
..
Saps que trobaré a faltar companya d'esport... pero sobretot, a quí explicar les meves alegries, i neguits..

Sé que sóc molt grossa tota jo.. però.. no hi quebo a la maleta oi? :P

fawkes ha dit...

guai! aixi et podrem espiar!! :D
FALTA MOLT POQUEEET EEEHH!!!

xuxudecrema ha dit...

t'anava a dir... que quina capçalera tan xula jeje
el rellotge hi queda molt bé també! i les teves fotos ja no diguem...
per cert... que tenia una cosa per tu... una tonteria com una casa, però em feia gràcia donar'tho, m´ho emporto al pis i si alguna estona estàs per girona fes-me un truc i t´ho dono!

Cristina Borràs ha dit...

Com més la miro, més m'agrada... gràcies judi per ajudar-me a donar forma als meus pensaments... i una estoneta d'aquestes paso per casa teva a veure què és aquesta tonteria, que estic segura que m'agradara i molt! I tu russa, pensa en els moments que hem compartit i ens els que compartirem quan torni... :o)

fina i josep m. ha dit...

Hola guapa que guai aquest blog !! estas feta una profesional. Molt bona manera de deixar el teu viatje pas a pas.Tant lluny que semblava i casi que ja tens un peu a les americas ens veiem per mont-roig!!

anna carreras i nolla ha dit...

que xulo cris! si sembles una professional ;) m'encanta!
ja aniré entrant-hi!
petonets!

anna carreras i nolla ha dit...

per cert, si necessites quedar-te a dormir a barna abans del gran viatge, ja ho saps eh!

Cristina Borràs ha dit...

Ei, cosineta, ja ho veus... encara no sé fer vídeos de convits per a calçotades, però poc a poc en vaig aprenent jejeje i tema dormir al teu piset, pos casi segur que sí!!! ja en parlem!!! un petonet i merci per tuti!!! per cert, les fotos de la calçotada, molt divertides jejeje

Anònim ha dit...

..Ara he vist totes les fotos de les quals ahir em parlaves...
La del iceberg, lo de les linies.. i hi ha una del foc que queda com la flama congelada..

Estic segurisima que durant el teu viatge.. en faràs moltes més, tan guapes com aquestes..
Hi ha una d'una cascada d'aigua caient sobre l'arc de Ssant Martí.. que guapa..!

Cristina Borràs ha dit...

la del iceberg i la de la cascada que comentes, són d'islàndia... per poder pujar sobre l'iceberg em vaig haver de mullar una mica, però va valdre la pena... aquesta foto és real, no és un fotomuntantge! :o)