dimecres, 28 de juliol del 2010

Lima... chapter two

Lima és una ciutat freda i humida, però a la vegada càlida i acollidora! He de reconèixer que la meva entrada a aquesta gran ciutat de més de 9 milions d'habitants fou apoteòsica i molt estressant, però després de conviure durant uns dies amb el Paco i la seva família limenya, la meva perspectiva ha canviat. M'estan tractant com una reina, guiant-me per tota la ciutat, recorrent el centre, visitant esglésies, casones, museus, parcs i fins i tot la plaça de toros i el monument a Pizarro, i aquí hem quedo amb la frase de la Mireia: Pizarro fou per Perú lo que per naltros Franco. I a part de fer ruta cultural i gastronòmica, també he passejat pels barris de Callao, San Miguel, San Isidro, Miraflores, Barranco, Chorrillos... i avui per primera vegada, he vist l'Oceà Pacífic, he entrat dins d'un submarí de guerra i he conegut conegut al President de la Producció de Perú, el Sr. José González Quijano, un amic de la família que m'està allotjant! Això és un non stop
...
Lima es una ciudad fría y húmeda, pero a la vez cálida y acogedora! Tengo que reconocer que mi entrada a esta ciudad de más de 9 millones de habitantes fué apoteósica y muy estresante, pero después de convivir durante unos días con Paco y su familia limeña, mi perspectiva ha cambiado. Me están tratando como una reina, guiándome por toda la ciudad, recorriendo el centro, visitando iglesias, casonas, museos, parques e incluso la plaza de toros y el monumento a Pizarro! Y aquí hago uso de la frase de Mireia: Pizarro fué para Perú lo que pa nosotros Franco! Y además de hacer ruta cultural y gastronómica, he visitando los barrios de Callao, San Miguel, San Isidro, Miraflores, Barrancos, Chorrillos... y hoy por primera vez, he visto el Océano Pacífico, he entrado dentro de un submarino y he conocido al Presidento de la Producción de Perú, el Sr. José González Quijano, un amigo de la familia que me está alojando! Esto es un non stop!

2 comentaris:

marta ha dit...

Nena!
Ca fort, ca fort, ca fort!
Et llegeixo des de la feina i no m'ho puc creure!
És a dir, llegir-te des de casa és curiós... Dius, ah, mira, la cris, a veure què fa, mi-te-la... Però llegir-te des d'una oficina plena de gent en silenci i aire condicionat, és fatal! Ploraré moooooolt! Gairebé que el teu post m'ha convençut i tot que Lima és bonic!
Fins fa tres dies jo feia enveja com tu, o sigui, et vas trobant gent pel camí i tothom diu "oh, un mes, qué bien!" i, en el teu cas, "ohh, desde abril... vaya..." i llavors et surt una rialla de satisfacció i t'estarrufes com un gall com dient "oh, sí, això és vida"... Però ara tinc totes les plomes pansides.... mullada com un pollet, apa, la cua entre cames i aquí queticlin, queticlin amb el teclat!
Sort que ahir vam fer una mica de platgeta per contrarrestar l'impacte que estic patint avui!
Per cert, que no m'has pogut convèncer del tot que Lima és bonic perquè des de la feina no puc veure les fotos del post... Ho tinc tot capat! I he rebut un mail del senyor facebook que m'informa que m'has felicitat (el facebook també el tinc capat). Gràààààcies!
Per cert, atenció, encara no he pogut engegar la blackberry perquè el meu germà me la va baixar de la Terrassa profunda però es va deixar la bateria!!!!! O sigui que avui pujo a Terrassa sí o sí!

Petonàs i, ara més que mai, disfruta per nosaltres!

Cristina Borràs ha dit...

Disfruto i seguiré disfrutant, per mi i per tothom que com tu, està davant d'un ordinador intentant mirar per aquesta finestreta i veure el món amb els meus ulls!!!
Sé que aquest viatge que estic fent és una oportunitat única i no la vull desaprofitar, tot el contrari intento assaborir al màxim tots els moments!!!
I Lima... és cert, que és una ciutat freda, humida i mot grisa... però cada dia que passa m'agrada més... avui he estat de tertúlia amb una parella limenya extraordinària i demà, juntament amb la família d'en paco, concertillu!!! ja veuràs com al final de la meva estada a Lima t'acabaré convencent de que aquesta ciutat també té coses moooolt interessants!!! i mentre, ànims amb el teclat, disfruta del bodorrio, la platgeta i passa de la blackberry!!!! jejeje
Un petonàs... :o)